Páginas

dilluns, 7 d’abril del 2014

Slow Life

{Foto via: The Fresh Exchange}
Com a vida lenta podem entendre tardes de pluja llegint sota una manta, fumejants tasses de te o cafè, matins de mandra diumengera, converses amb els amics, passejades pel parc en bicicleta, gaudir dels petits moments en parella...

Como vida lenta podemos entender tardes de lluvia leyendo bajo una manta, humeantes tazas de té o café, mañanas de pereza dominguera, conversaciones con los amigos, paseadas por el parque en bicicleta, disfrutar de los pequeños momentos en pareja...






1.2.3.4.5

Però també podem entendre com a vida lenta, energètiques curses, córrer per la muntanya, escoltar música en un tren que va a més de 100km/h, animats dinars/sopars amb amics, nits de festa...

Pero también podemos entender como vida lenta, energéticas cursas, correr por la montaña, escuchar música en un tren que va más de 100km/h, animadas comidas/cenas con amigos, noches de fiesta...





1.2.3.4

I és que el moviment Slow és una forma d'entendre la vida. Utilitzar aquesta paraula no vol dir que ens hàgim de moure com tortugues, sinó a aturar-nos un moment en el camí, a decidir, a donar-li a cada cosa el seu temps, ni més ni menys. Valorar les coses importants de la vida, fer coses que t'omplin i et facin feliç.

Y es que el movimiento Slow es una forma de entender la vida. Utilizar esta palabra no quiere decir que nos tengamos que mover como tortugas, sino a pararnos un momento en el camino, a decidir, a darle a cada cosa su tiempo, ni más y ni menos. Valorar las cosas importantes de la vida, hacer cosas que te llenen y te hagan feliz.




1.2.3

Té sentit invocar aquesta filosofia des de la vida accelerada i desenfrenada on ens submergeix la societat d'avui dia. Una carrera d'obstacles en la que controlar el cronòmetre fins a la mil·lèsima determina la nostra existència.
"La vida es aquello que sucede mientras planeamos el futuro" - JOHN LENNON -

Tiene sentido invocar esta filosofía desde la vida acelerada y desenfrenada donde nos sumerge la sociedad de hoy en día. Una carrera de obstáculos en la que controlar el cronómetro hasta la milésima determina nuestra existencia.
"La vida es aquello que sucede mientras planeamos el futuro" - JOHN LENNON -



1.2

Així que us proposo que un moment del dia, quan us vagi millor, tingueu el vostre moment slow:

"Menjar a poc a poc. Practicar un hobbie. Gaudir de la solitud, o d'una bona conversa. Practicar el noble art del dolce fare niente. Regalar un somriure, una paraula amable, una carícia, un petó. Mirar al cel. Dormir sota un arbre. Caminar descalç per l'herba, o per la lluna. Olorar la brisa del mar. Reciclar idees. Mirar cap a dins o cap a fora. Estalviar energies. Somiar."

Así que os propongo que un momento del día, cuando os vaya mejor, tengáis vuestro momento slow:

"Comer despacio. Practicar un hobbie. Disfrutar de la soledad, o de una buena conversación. Practicar el noble arte del dolce fare niente. Regalar una sonrisa, una palabra amable, una caricia, un beso. Mirar al cielo. Dormir debajo un árbol. Andar descalzo por la hierba, o por la luna. Oler la brisa del mar. Reciclar ideas. Mirar hacia dentro o hacia fuera. Ahorrar energías. Soñar."


No us oblideu viure la vostra Slow Life!!!

No os olvidéis vivir vuestra Slow Life!!!

1 comentari:

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis