Páginas

dilluns, 28 d’abril del 2014

Álvaro Sanz


Vaig conèixer el treball de Álvaro Sanz a través de Kirei Magazine i de la Bea de Con Botas de Agua. I mica en mica em va eclipsar per la seva senzillesa, delicadesa i passió en cada una de les seves fotografies.


Conocí el trabajo de Álvaro Sanz a través de Kirei Magazine y de Bea de Con Botas de Agua. Y poco a poco me eclipsó por su sencilleza, delicadeza y pasión en cada una de sus fotografías.





Álvaro Sanz és fotògraf i realitzador. Va estudiar disseny gràfic i realització de cine i TV. Durant 12 anys va donar classes a l'universitat. La seva passió per viatjar i conèixer altres cultures l'ha dut a rodar documentals i fer fotografies per mig món: Madagascar, Marroc, Noruega, Grècia, Croàcia, Macedònia, Eslovènia, Albània...

Álvaro Sanz es fotógrafo y realizador. Estudió diseño gráfico y realización de cine y TV. Durante 12 años dio clases en la universidad. Su pasión para viajar y conocer otras culturas lo ha llevado a rodar documentales y hacer fotografías por medio mundo: Madagascar, Marruecos, Noruega, Grecia, Croacia, Macedonia, Eslovenia, Albania...




La millor descripció que es pot trobar de l'Álvaro és la de la seva companya i també excel·lent fotògrafa Mònica Bedmar:

La mejor descripción que se puede encontrar de Álvaro es la de su compañera y también excelente fotógrafa Mònica Bedmar:




“Álvaro es energía pura. Para él no existe la palabra imposible. Es feliz perdido entre naturaleza, buscando la luz y persiguiendo historias. Camina rápido, y ve las cosas antes que nadie. Cuando tu has visto el arcoiris, él ya tiene las botas llenas de barro del riachuelo que ha cruzado para subirse a un árbol desde el que hacerle una fotografía. Una vez imaginó que podía contagiar a otras personas con su pasión, y de ahí nacen todos sus proyectos: del corazón. Y es feliz. Por poder dedicarse a lo que más le gusta: enseñar y vibrar con todo lo que hace.”



Al 2010 va posar en marxa Els Cursos de Álvaro Sanz, on es combinen dues passions: viatjar i la fotografia. I com ja sabeu... sóc la Sra. Cursos :P, així que dijous, tindré l'honor de passar 4 dies a Galícia en una autocaravana aprenent del magnífic Álvaro Sanz. No sabeu les ganes que tinc de viure aquesta experiència!!!

En 2010 puso en marcha Los Cursos de Álvaro Sanz, donde se combinan dos pasiones: viajar y la fotografía. Y como ya sabéis... soy la Sra. Cursos :P, así que el jueves, tendré el honor de pasar 4 días en Galicia en una autocaravana aprendiendo del magnífico Álvaro Sanz. No sabéis las ganas que tengo de vivir esta experiencia!!!


Us recomano que passeu pel seu web i us deixeu endur per aquest caçador de moments com és l'Álvaro Sanz, realment val molt la pena.

Os recomiendo que paséis por su web y os dejéis llevar por este cazador de momentos como es Álvaro Sanz, realmente vale mucho la pena.


I vosaltres, ja coneixíeu l'Álvaro?

Y vosotros, ya conocíais a Álvaro?

3 comentaris:

  1. Quina sort noia.Jo només he pogut fer dos cursos breus amb ell de lightroom y blogs.M'he quedat amb les ganes d'embarcar-me en un dels seus viatges però de moment no m'és possible . Però ben segur que un dia ho faré. Disfruta molt !vull veure les fotos!

    ResponElimina
  2. Quina sort!!! Tinc unes ganes que faci algún cura familiar a prop de casa.... gaudeix-lo molt i molt!!

    ResponElimina
  3. Quina sort, quina enveja! Jo tinc pendent fer algun curs amb ell... :)) Disfruta molt molt!

    ResponElimina

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis