Páginas

divendres, 14 de març del 2014

Somewhere Cafe

Avui vinc a parlar-vos de Somewhere Cafe, el lloc perfecte a Sant Cugat on anar a esmorzar, dinar, fer el brunch, berenar o sopar. 

Hoy vengo a hablaros de Somewhere Cafe, el lugar perfecto en Sant Cugat donde ir a desayunar, comer, hacer el brunch, merendar o cenar.

Somewhere neix de la passió per la gastronomia, el bon cafè i el món handmade. El local es troba en una casa antiga del centre del poble, completament reformat amb parets d'obra vista combinat amb detalls de fusta.

Somewhere nace de la pasión por la gastronomía, el buen café y el mundo handmade. El local se encuentra en una casa antigua del centro del pueblo, completamente reformado con paredes de obra vista combinado con detalles de madera.
Darrere d'aquest gran projecte estan l' Olly, súper mega British Xef que ha viatjat per mig món i part de l'altre, amant de la bona cuina i la bona vida. I el Pau, ex-banquer de professió, però emprenedor i marquetinià de vocació, que per un bon cafè seria capaç de qualsevol cosa.

Detrás de este gran proyecto están el Olly, super mega British Chef que ha viajado por medio mundo y parte del otro, amante de la buena cocina y la buena vida. Y Pau, ex-banquero de profesión, pero emprendedor y marquetiniano de vocación, que por un buen café sería capaz de cualquier cosa.

Somewhere Cafe no és només un lloc on anar a fer un brunch, prendre un bon cafè, o degustar un deliciós carrot cake o uns típics scones, sinó que a la part de dalt han creat una preciosa sala anomenada "les golfes" on conviu la creativitat, la inspiració i l'amor pel handmade. I tot això envoltats de gent fantàstica! A més, posen a la teva disposició aquest espai per les teves ocasions especials.

Somewhere Cafe no es sólo un lugar donde ir a hacer un brunch, tomar un buen café, o degustar un delicioso carrot cake o unos típicos scones, sino que en la parte de arriba han creado una preciosa sala llamada "les golfes" donde convive la creatividad, la inspiración y el amor por el handmade. Y todo esto rodeados de gente fantástica! Además, ponen a tu disposición este espacio para tus ocasiones especiales.
La casa tenia un pati, que Somewhere Cafe està reformant i ben aviat podrem gaudir prenent alguna cosa ben fresqueta a l'estiu.

La casa tenía un patio, que Somewhere Cafe está reformando y bien pronto podremos disfrutar tomando algo bien fresquito en verano.


Què en penseu? Us agrada Somewhere Cafe tant com a mi? Jo sempre estic pensant l'excusa perfecte per anar-hi. ^^

Qué pensáis? Os gusta Somewhere Cafe tanto como mí? Yo siempre estoy pensando la excusa perfecta para ir. ^^


SOMEWHERE CAFE
Sant Antoni, 56
08172 St Cugat del Vallès

Telèfon: +34 933 282 531

Horari:
De Dilluns a Dijous de 9h a 20h
Divendres i Dissabtes de 9h a 24h
Diumenges de 9h a 15h

instagram: @somewherecafe
twitter: @Somewhere_Cafe

1 comentari:

  1. que pintaza cuando vuelva a cataluña tengo que ir!!!

    www.be-minebylucia.blogspot.com
    www.lasuitedelmomo.blogspot.com

    ResponElimina

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis