Páginas

dimecres, 12 de març del 2014

Mini desestructurat + aquarel·les / Mini desestructurado + acuarelas


Fa unes setmanes vaig fer un curs d'scrap a Cromatismes amb l'Àurea Estellé. I és que l'estil de l'Àurea m'encanta, així que quan vaig veure quina seria la portada de l'àlbum, un mapamundi, no vaig dubtar ni un sol segon en apuntar-m'hi, tinc debilitat pels mapes. 

Hace unas semanas hice un curso de scrap en Cromatismes con Àurea Estellé. Y es que el estilo de Àurea me encanta, así que cuando vi cuál sería la portada del álbum, un mapamundi, no dudé ni un solo segundo en apuntarme, tengo debilidad por los mapas.



La portada era l'únic que sabíem de com seria l'àlbum abans d'anar al taller, però confiava plenament en l'Àurea i sabia que la resta de l'àlbum estaria a l'alçada de les meves expectatives, i sens dubte les va superar de sobres! 

La portada era lo único que sabíamos de cómo sería el álbum antes de ir al taller, pero confiaba plenamente en Àurea y sabía que el resto del álbum estaría a la altura de mis expectativas, y sin duda las superó con creces!



A més a més faríem servir aquarel·les, tenia moltíssimes ganes d'estrenar-me amb elles, i he de confessar que tinc una nova addicció!!! ^^

Además usaríamos acuarelas, tenía muchísimas ganas de estrenarme con ellas, y tengo que confesar que tengo una nueva adicción!!! ^^



El tema de l'àlbum era els viatges, així que vaig fer un petit recopilatori de llocs als que havia estat.

El tema del álbum era los viajes, así que hice un pequeño recopilatorio de lugares en los que había estado.



Va ser un matí de dissabte molt creatiu i divertit!

Fue una mañana de sábado muy creativa y divertida!



Us deixo amb unes quantes fotografies més de l'àlbum.

Os dejo con unas cuántas fotografías más del álbum.









A scrapejar!!!

A scrapear!!!

5 comentaris:

  1. quina passada! m'encanta! jo també tinc ganes d'iniciar-me amb les aquarel·les...estaré atenta als cursos de Cromatsimes!

    ResponElimina
  2. Oohhh! però que xulu t'ha quedat l'àlbum, ma germana s'ha iniciat a l'scrap aquest any i jo ja tinc ganes de provar-ho :)
    Petons

    ResponElimina
  3. oooohhh genial Montse! m'encanta i reencanta! sóc fan de les aquarel.les! una abraçada! per cert, fa uns caps de setmana vam anar a Madrid i em va anar de perles la teva "guía" que vas penjar al teu blog : - ) Petó gran! M

    ResponElimina
  4. Quin álbum més fantàstic Montse!! M'encanta quan surts d'un taller feliç per tot el que has aprés i pel treball tant bonic que has fet.
    Petons.

    ResponElimina
  5. Montse!

    Quin àlbum més xulo!

    Jo també vaig fer (el meu primer) curs de scrap a Cromatismes i em va agradar molt ( a veure si trobo un moment per ensenyar). Això si, és una feinada fer un àlbum així de currat, no?

    Ptns!

    ResponElimina

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis