Páginas

dimarts, 26 de novembre del 2013

Corretja per a la càmera de fotos / Correa para la cámara de fotos


No sé que opineu vosaltres, però jo trobo que les corretges de les càmeres de fotografia que venen ja de per sí quan compres una càmera són força lletges i impersonals, i ja feia temps que volia fer-me'n una de ben diferent, així que vaig aprofitar que a Nido de Abeja feien un curs, per apuntar-m'hi i provar de fer-ne una, i aquest va ser el resultat!

No sé que opináis vosotros, pero yo encuentro que las correas de las cámaras de fotografía que venden ya de por sí cuando compras una cámara son bastante feas e impersonales, y ya hacía un tiempo que quería hacerme una de muy diferente, así que aproveché que en Nido de Abeja hacían un curso, para apuntarme y probar de hacer una, y este fue el resultado!


No em pot agradar més! Trobo que li dóna un toc diferent i de identitat a la teva càmera! I tu? En tens una? T'animes a fer-te'n una?

No me puede gustar más! Creo que le da un toque diferente y de identidad a tu cámara! Y tú? Tienes una? Te animas a hacerte una?



8 comentaris:

  1. Ara sí! des del meu perfil...hehhe M'agrada molt la corretja!!! És molt xula!!! jo també me'n vull fer una però ara a veure si me'n surto...:-) trobo que dóna un toc molt personal a la càmera. Una abraçada!

    ResponElimina
  2. UALA MOOOON que guai! esta super xula! a veure quan tinc una mica de temps i me'n faig una!
    Ara estic liada ja amb els regals de nadal, estic fent una capsa per un set de tè amb les bossetes i les tasses personalitzades...ja t'ho ensenyare quan estigui acabat!
    un petonaaas

    Leni.

    ResponElimina
  3. T'ha quedat molt maca! A mi el que més em costa és fer les convinacions i trobo que.has sapigut triar molt bé els materials!

    ResponElimina
  4. Ja t'ho he dit abans al Facebook....m'encanta!!!!! Tens raó , les cintes que venen amb la camara són lletges, sosses, i totes iguals. Jo estic super happy amb la meva :) petons guapa!

    ResponElimina
  5. Uaaaauuuuuuu!!!! És genial!! Sens dubte has aconseguit que la teva càmara sigui única!!

    ResponElimina
  6. Es mooooolt maca!!! i original!!!
    ptons

    ResponElimina
  7. Ohhhhhhh!! m'encanta!! En vull fer una per la meva :)

    ResponElimina

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis