Páginas

dilluns, 14 d’octubre del 2013

Coll fet amb Tricot / Cuello hecho con Tricot

Bon dia! Ja us esteu preparant per la temporada tardor/hivern? Jo ja he començat, i m'he preparat un coll ben calentó amb llana gruixuda fet amb mitja.

Buenos días! Ya os estáis preparando para la temporada otoño/invierno? Yo ya he empezado, y me he preparado un cuello bien calentito con lana gruesa hecho con media.


Els punts que he fet servir han estat: el punt d'arròs, que es fa alternant punt del dret i punt del revés, i el punt calat.

Los puntos que he usado han sido: el punto de arroz, que se hace alternando punto del derecho y punto del revés, y el punto calado.


Jo m'acabo d'endinsar en el món del tricot, és la meva primera peça. I vosaltres? Que sou, més de Tricot o de Crochet?

Yo me acabo de adentrar en el mundo del tricot, es mi primera pieza. ¿Y vosotros? Que sois, más de Tricot o de Crochet?


Bon començament de setmana!

¡Buen comienzo de semana!

6 comentaris:

  1. Uf! Jo no sóc ni de tricot ni de crochet pq ara mateix tot em sona a xino! Hahaha però amb aquest resultat, potser hauria d'iniciar-me al tema.
    Petonets i bon viatge a París! :D

    ResponElimina
  2. Txulíssim Montse! I fa una pinta de ser calentó.... ; - ) una abraçada! Montse de lesmiliunaidees.blogspot.com

    ResponElimina
  3. M'encanta Montse!!!! Sembla molt suau...segur que el podràs portar molt i molt aquest hivern!!!! Jo sóc més de ganxet! Però tinc dues troques i unes agulles del 12 que m'estan esperant per provar ;)
    Petonets..i bones vacances guapa!

    ResponElimina
  4. Hola Montse,
    Me encanta este cuello. Cómo lo has cerrado? Queda estupendo! No pondrías un tutorial??:)

    ResponElimina
  5. Hola Montse,
    Me encanta este cuello. Cómo lo has cerrado? Queda estupendo! No pondrías un tutorial??:)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!! Muchas gracias por tu comentario! No subí tutorial porque el patrón es de we are knitters de un kit que compré. Lo cerré con una aguja lanera uniendo los bordes de cada extremo! ^^
      Un saludo.

      Elimina

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis