Páginas

dilluns, 15 de juliol del 2013

Summer Swap (part II)

Bon dia!! ^^ Avui continuem amb el post del Summer Swap, aquí us vaig ensenyar el que la Sandra m'havia regalat, i avui us ensenyaré el que jo vaig preparar amb molta il·lusió per a l'Izaskun, que espero que li hagi agradat molt.

Buenos días!! ^^ Hoy continuamos con el post del Summer Swap, aquí os enseñé lo que Sandra me había regalado, y hoy os enseñaré lo que yo preparé con mucha ilusión para Izaskun, que espero que le haya gustado mucho.


Obrim la Travel Bag per veure que hi contenia?

¿Abrimos la Travel Bag para ver que contenía?


Doncs si, sembla mentida, però dintre de la Travel Bag m'hi va cabre tot el que veieu a la foto, anem a veureu per separat!

Pues si, parece mentira, pero dentro de la Travel Bag me cupo todo el que veis en la foto, vamos a verlo por separado!


Em tocava promocionar la meva ciutat, així que li vaig preparar una mini guia turística de Terrassa, amb els llocs i monuments més emblemàtics de la ciutat, i li vaig adjuntar un mapa, per a què ho situés tot, fins i tot hi vaig marcar on vivia, per si algun dia s'anima a venir a fer turisme per Barcelona i vol escapar-se un dia a Terrassa, serà un plaer conèixer-la. ^^

Me tocaba promocionar mi ciudad, así que le preparé una mini guía turística de Terrassa, con los lugares y monumentos más emblemáticos de la ciudad, y le adjunté un mapa, para que lo situara todo, incluso le marqué donde vivía, por si algún día se anima a venir a hacer turismo por Barcelona y quiere escaparse un día en Terrassa, será un placer conocerla. ^^




I després vaig incloure tot de coses que es pot endur en els seus viatges. Una llibreta, un bolígraf, uns mocadors de paper, uns xiclets, una cinta de washi tape viatgera, vaig carvar-li un segell en forma de maleta, un marcador de dates, un ventall, i com que viatja amb nens, vaig pensar que en molts moments hauria d'entretenir-los i quina millor manera que optar pels jocs tradicionals, els de tota la vida, i li vaig incloure un parxís imantat.

Y después incluí todo de cosas que se puede llevar en sus viajes. Una libreta, un bolígrafo, unos pañuelos de papel, unos chicles, una cinta de washi tape viajera, le carvé un sello en forma de maleta, un marcador de fechas, un abanico, y cómo viaja con niños, pensé que en muchos momentos tendría que entretenerlos y qué mejor manera que optar por los juegos tradicionales, los de toda la vida, y le incluí un parchís imantado.


I per últim us volia ensenyar el packaging...!! ^^

Y por último os quería enseñar el packaging...!! ^^


Què us ha semblat? Us ha agradat?

¿Què os ha parecido? ¿ Os ha gustado?


3 comentaris:

  1. oooh montse que txulo! m'encanta! un petó gran gran

    ResponElimina
  2. Però quin necesser tan xulo!!! M'encanten els topets ;) Un intercanvi fantàstic!!!

    ResponElimina

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis