Páginas

dimarts, 18 de juny del 2013

Ha arribat una postal per a tu / Ha llegado una postal para ti

Hola! Sí!! Ha passat el carter aquest matí i t'ha deixat una postal de part meva! ^^

Hola! Sí!! Ha pasado el cartero esta mañana y te ha dejado una postal de mi parte! ^^


No sé vosaltres, però a mi m'encanta rebre postals dels familiars i amics quan marxen de vacances i evidentment també m'agrada molt enviar-les, així que aquesta és per tots vosaltres que em seguiu diàriament i em llegiu. 

No sé vosotros, pero a mí me encanta recibir postals de familiares y amigos cuando se van de vacaciones y evidentemente también me gusta mucho enviarlas, así que esta es para todos vosotros que me seguís diariamente y me leéis.



"Hola familia! Hoy en vez de escriviros desde el comedor de mi casa, os escribo desde Menorca, sentada en el jardín del apartamento, escuchando los pajarillos. Menorca es muy bonita, 100% recomendable, así que, cuando vuelva y me recupere del síndrome postvacacional, prometo en el blog guía de Menorca! Muchos besos. Montse."


Trobo que és un costum que malauradament s'està perdent... :( Des de que estem tan informatitzats, i és una llàstima! 

Creo que es una costumbre que desgraciadamente se está perdiendo... :( Desde que estamos tan informatizados, y es una lástima! 


Així que us proposo un repte! Aquest estiu, inundem les bústies dels nostres familiars i amics amb les postals dels nostres viatges! ^^ Us animeu?

Así que os propongo un reto! Este verano, inundamos los buzones de nuestros familiares y amigos con las postales de nuestros viajes! ^^ ¿Os animáis?


Una abraçada!

¡Un abrazo!


3 comentaris:

  1. Ohhh Menorca!! quina enveja et tinc ara mateix!! doncs gràcies per la postal i a acabar de gaudir de les vacances, ens llegim a la tornada!

    ResponElimina
  2. OOOOhhh Montse! tu ets de les meves! a mi també M'ENCANTA rebre i enviar postals! de fet en faig col.lecció! mmmmmm.... que passis unes bones vacances! i si vols enviar-me una postal, ja saps! la rebré encantadíssima! jijjiiii una abraçada! m

    ResponElimina
  3. I tant que m'animo!!! M'encanten les postals!!! Quin detall tan bonic que has tingut Montse! Menorca és PRECIOSA, m'hi perdria amb els ulls tancats! Encara que el meu cor és Mallorquí, jeje, és la terra de la meva mare ;) Una abraçada, i que disfruteu!!! Fins aviat!

    ResponElimina

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis