Páginas

dijous, 21 de febrer del 2013

Pastís de maduixes

Avui us porto un dels altres dos pastissos que vaig fer per San Valentí! Aquest va ser un encàrrec per a la Gemma. Sabíeu que té un blog de viatges???? Doncs sí! En té un. Es diu Con el mundo en el bolsillo. Fa poquet que s'ha endinsat en aquest món blogueril per compartir amb tots nosaltres les seves experiències com a viatgera, per donar-nos consells a l'hora de fer un gran viatge, què visitar, com organitzar el viatge, escollir allotjament... etc.

Hoy os traigo uno de los otros dos pasteles que hice para San Valentín! Este fue un encargo para Gemma. Sabíais que tiene un blog de viajes???? Pues sí! tiene uno. Se llama Con el mundo en el bolsillo. Hace poquito que se ha adentrado en este mundo blogueril para compartir con todos nosotras sus experiencias como viajera, para darnos consejos a la hora de hacer un gran viaje, qué visitar, como organizar el viaje, escoger alojamiento... etc.



Sona bé oi? Doncs us animo a que cliqueu en Con el mundo en el bolsillo i conegueu a la Gemma. Fa poc va publicar el viatge que va fer a Tailàndia, una passada! Voleu veure que va visitar? Doncs ja sabeu, passeu-vos pel seu blog! ^^

Jo us deixo aquí la recepta del pastís de maduixes, la vaig extreure d'un dels meus llibres preferits The Primrose Bakery Book, una delícia.

Suena bien verdad? Pues os animo a que cliquéis en Con el mundo en el bolsillo y conozcáis a Gemma. Hace poco publicó el viaje que hizo a Tailandia, una pasada! ¿Queréis ver que visitó? Pues ya sabéis, pasaos por su blog! ^^

Yo os dejo aquí la receta del pastel de fresas, la extraje de uno de mis libros preferidos The Primrose Bakery Book, una delicia. 


STRAWBERRY CAKE


Ingredients:

- 210g de farina amb llevat (bizcochona).
- 25g de farina de blat de moro.
- 225g de sucre.
- 1 culleradeta de llevat en pols.
- 225g de mantega a temperatura ambient.
- 4 ous.
- 225g de maduixes tallades a trossets petits.
- 1 culleradeta d'extracte de vainilla.

Ingredientes:

- 210g de harina con levadura (bizcochona).
- 25g de harina de maíz.
- 225g de azúcar.
- 1 cucharadita de levadura en polvo.
- 225g de mantequilla a temperatura ambiente.
- 4 huevos.
- 225g de fresas cortadas a trocitos pequeños.
- 1 cucharadita de extracto de vainilla.


Preparació:

Preescalfar el forn a 180ºC.
En un bol abocar-hi la mantega, els ous i l'extracte de vainilla i batre fins que quedi tot ben integrat, però no batre en excés.
En un bol a part tamisar la farina, la farina de blat de moro, el sucre i el llevat en pols. Un cop tamisat afegir-ho mica en mica a l'altre barreja a velocitat baixa fins que estigui incorporat.
Una vegada ja tenim la massa, pots abocar-la tota en un únic motlle que sigui alt (que després hauràs de tallar per poder farcir) o bé en dos motlles més baixos, i t'estalvies el tallar-lo. Jo vaig triar la segona opció.
Un cop en el motlle, la massa, es forneja durant uns 25 minuts. Un cop fet, es deixa refredar uns 20 minuts dins del mateix motlle i després el desemmotllem i deixem acabar de refredar damunt una reixeta.

Preparación:

Precalentar el horno a 180ºC. En un bol echar la mantequilla, los huevos y el extracto de vainilla y batir hasta que quede todo muy integrado, pero no batir en exceso.En un bol aparte tamizar la harina, la harina de maíz, el azúcar y la levadura en polvo. Una vez tamizado añadirlo poco a poco a la otra mezcla a velocidad baja hasta que esté incorporado.Una vez ya tenemos la masa, puedes echarla toda en un único molde que sea alto (que después tendrás que cortar para poder rellenar) o bien en dos moldes más bajos, y te ahorras el cortarlo. Yo elegí la segunda opción.Una vez en el molde, la masa, se hornea durante unos 25 minutos. Una vez hecho, se deja enfriar unos 20 minutos dentro del mismo molde y después lo desmoldamos y dejamos acabar de enfriar encima una rejilla. 


PER AL FARCIT

- 3-4 cullerades de melmelada de maduixa.
- Buttercream de maduixa
- 250g de maduixes per farcir i decorar.

PARA EL RELLENO

- 3-4 cucharadas de mermelada de fresa.
- Buttercream de fresa
- 250g de fresas para rellenar y decorar.


BUTTERCREAM DE MADUIXA

BUTTERCREAM DE FRESA


- 165g de mantega a temperatura ambient.
- 430g de sucre glas extra fi.
- 1/2 culleradeta d'essència de maduixa.
- Colorant alimentari rosa (molt poquet).
- 50ml de llet (a l'estiu n'hi haurà prou amb uns 30ml).

Batre la mantega fins que estigui pomada, afegir-hi la meitat de la llet, l'essència de maduixa, i la meitat del sucre, batre mentre s'incorpora mica en mica la resta del sucre i la llet.

- 165g de mantequilla a temperatura ambiente.
- 430g de azúcar glas extra fino.
- 1/2 cucharadita de esencia de fresa.
- Colorante alimentario rosa (muy poquito).
- 50ml de leche (en verano habrá bastante con unos 30ml).


Batir la mantequilla hasta que esté pomada, añadir la mitad de la leche, la esencia de fresa, y la mitad del azúcar, batir mientras se incorpora poco a poco el resto del azúcar y la leche.



Fa uns dies la Gemma, em va dir en un comentari, que un dia havia de fer una entrada explicant perquè el meu dia tenia més hores que els dels demés. I algunes de vosaltres també m'heu dit algun cop d'on trec el temps per fer tantes cosses. Doncs bé! Avui ha arribat el dia de confessar! ^^ Trobareu resposta al meu secret clicant al damunt d'aquesta imatge del rellotge! ^^

Hace unos días Gemma, me dijo en un comentario, que un día tenía que hacer una entrada explicando porque mi día tenía más horas que los de los demás. Y algunas de vosotras también me habéis dicho algún golpe de donde saco el tiempo para hacer tantas cosas. Pues bien! Hoy ha llegado el día de confesar! ^^ Encontraréis respuesta a mi secreto clicando encima de esta imagen del reloj! ^^


Boníssim anunci! I per cert! M'encanta esmorzar mentre em dutxo! :P

Buenísimo anuncio! Y por cierto! Me encanta desayunar mientras me ducho. :P



Feliç dia!

Feliz día!


13 comentaris:

  1. Es preciós aquest pastís! vaig a veure l'anunci, a veure si descobreixo el teu gran secret! petons

    ResponElimina
  2. Vaya presentación! El pastel es precioso, además, a juzgar por la receta debe estar de rechupete. Tus fotos, como siempre, un gusto, preciosas, de colección.
    Besos.

    ResponElimina
  3. Mmmmmmm Qué pintaaaaaaaa!! Y todo muy cuco! Si, cocacola tiene mucha razón...
    Muak

    ResponElimina
  4. M'encanta tot, el pastis primer ,pero aquest rellotge , d'on es??' Es ideal!!!

    ResponElimina
  5. Sabes que te quiero,verdad??!!...y si, doy fe, estaba BUENISIMO, el mejor pastel que he comido nunca y que decir de la presentación...un 10 para ti, como cocinera y como persona!!
    Por cierto, mi anuncio favorito!! ;)
    Requetemuaaaaaaa!!!!!!!!!!! ^^

    ResponElimina
    Respostes
    1. uOOo Gemma! Yo también I love you!! ♥ Me alegro un montón que te gustara el pastel!! ^^ Acabo de ver que has publicado en tu blog... Así que ahora nos vemos por allí! ^^
      Un besoteee!!! :P

      Elimina
  6. Com sempre, un pastís molt bufó!
    NO m'estranya que en quedes ben contenta amb el resultat.
    I amb aquest toc vermell de les maduixes ben adient per Sant Valentí!
    ptns!!

    ResponElimina
  7. Madre mía que buena pinta!!!!!!! y me encantan tus fotos.

    Pásate por mi blog que tengo una cosita para ti:

    http://olgaenelpaisdeloscupcakes.blogspot.com.es/2013/02/segundo-premio-blogero.html

    Un abrazo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oh!! Muchas gracias Olga!! Ahora mismo me paso por tu blog para ver mi regalito!!!! ^^
      Feliz finde!
      Un beso.

      Elimina

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis