Páginas

dimecres, 6 de febrer del 2013

DIY Garlanda St. Valentí

Avui, mentre digerim totes aquelles galetetes en forma de cor que us vaig ensenyar aquí, per aquest Sant Valentí, farem una garnalda per poder penjar el dia de Sant Valentí.

Hoy, mientras digerimos todas aquellas galletitas en forma de corazón que os enseñé aquí, para este San Valentín, haremos una guirnalda para poder colgar el día de San Valentín.


La idea és de la Bea del blog Con Botas de Agua. Segur que moltes de vosaltres ja la coneixeu. Personalment m'encanta aquest blog, va ser un dels primers blogs que vaig començar a seguir. No em perdo cap detall del dia a dia de la Bea i la seva filla Martina. Per les que no ho sapigueu, fa molts poquests dies que la Bea a tornat a ser mama d'una altra nena, Lola; així que enhorabona! Doncs bé, ella no va fer aquesta garnalda per Sant Valentí, sinó com a decoració per a l'habitació de la seva filla Martina, però jo he pensat que també seria una molt bona idea utilitzar-la per Sant Valentí per exemple, i com que quan la vaig veure em va agradar molt, he decidit fer-me una per mi! ^^

La idea es de Bea del blog Con Botas de Agua. Seguro que muchas de vosotras ya la conocéis. Personalmente me encanta este blog, fue uno de los primeros blogs que empecé a seguir. No me pierdo ningún detalle del día a día de Bea y su hija Martina. Para las que no lo sepáis, hace muy poquitos días que Bea a vuelto a ser mamá de otra niña, Lola; así que enhorabuena! Pues bien, ella no hizo esta guirnalda por San Valentín, sino como decoración para la habitación de su hija Martina, pero yo he pensado que también sería una muy buena idea utilizarla por San Valentín por ejemplo, y cómo que cuando la vi me gustó mucho, he decidido hacerme una para mí! ^^


El material bàsic que necessiteu per fer-la és aquest:

El material básico que necesitaréis para hacerla es éste:


Realment és molt senzilla de fer i el resultat és moníssim.

Realmente es muy sencilla de hacer y el resultado es precioso.


Només has de retallar els fulls del llibre o revista en forma de banderola i encolar els cors, prèviament troquelats al damunt, distribuir-los per cordill i decorar amb cintes de washi tape!

Sólo tienes que recortar las hojas del libro o revista en forma de banderín y encolar los corazones, previamente troquelados encima, distribuirlos por el cordel y decorar con cintas de washi tape!


Ara només et queda pensar en el lloc estratègic on lluiràs la teva banderola!

Ahora sólo te queda pensar en el lugar estratégico donde lucirás tu banderín!


14 comentaris:

  1. Montse! De nou es demostra que menys és més, PRECIÓS!!!! A mi també m'encanta Con botas de agua...Vaig a fer-ho! I així faré servir la Big shot que em van passar els Reis ;) Gràcies per compartir-ho Montse, un petó!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es una monada, Montse, igual que todo tu blog. Me quedaré un buen rato.
      Besos,
      Marta
      www.encasadetiagretel.blogspot.com

      Elimina
    2. Doncs si! és una ocasió perfecte per fer servir la big shot! Ja m'ensenyaràs el resultat!
      Petons!

      Elimina
  2. Hola Montse
    Cuando puedas pásate por mi blog, te he dejado una sorpresa. un beso

    ResponElimina
    Respostes
    1. uooo!! M'encantan las sorpresitas!! Ahora mismo me paso por tu blooog! ^^
      Un beso!

      Elimina
  3. Precioso!! me encanta!! ya tienes una seguidora mas :) besos,
    celia

    ResponElimina
  4. Una idea boníssima! Queda ben maca aquesta guirnalda!
    M'ho apunto a la llista ;)!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  5. Muchisimas gracias Montse! Te ha quedado preciosa. Un abrazo fuerte,
    Beatriz

    ResponElimina
  6. Que guirnalda más chula!!que envidia!!!:)

    ResponElimina

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis