Páginas

dijous, 3 de gener del 2013

Child's Own Studio

L'entrada d'avui podem dir que s'ha colat literalment davant de la llista de coses que tinc pendents encara per ensenyar-vos, algunes ja caducades... Perquè són de l'any passat... :) I és més, avui no tenia ni la intenció d'actualitzar el blog, però és que, com que avui també tinc festa... Estava donant una volta per la web, quan m'he topat amb un fantàstic blog que m'ha deixat amb la boca oberta i he tingut la necessitat de compartir-ho amb vosaltres, i aquí estic... escrivint aquest post.

Moltes de les que em llegiu segur que sou mamis, o tietes, o teniu algun nen aprop vostre. Jo mami no sóc, però si que estic en el sac de les tietes. I no em vull ni imaginar la cara d'al·lucinació que faria el meu nebot si veiés que un dels seus dibuixos, per art de màgia es convertís en un fantàstic ninot 3D idèntic al que ell ha dibuixat. 

Si, si, l'artista d'aquest blog que us parlo, es dedica a convertir en objectes 3D els dibuixos dels nens, i la veritat és que ho fa súper bé!

I com idea per a regalar, evidentment que és fantàstica.

El blog és diu Child's Own Studio, jo us deixo amb algunes de les fotografies que té penjades al seu blog, però si hi entreu en trobareu una pila.

La entrada de hoy podemos decir que se ha colado literalmente ante la lista de cosas que tengo pendientes todavía para enseñaros, algunas ya caducadas... Porque son del año pasado... :) Y es más, hoy no tenía ni la intención de actualizar el blog, pero es que, como hoy también tengo fiesta... Estaba dando una vuelta por la web, cuando me he topado con un fantástico blog que me ha dejado con la boca abierta y he tenido la necesidad de compartirlo con vosotros, y aquí estoy... escribiendo este post.

Muchas de las que me leéis seguro que sois mamis, o titas, o tenéis algún niño cerca vuestro. Yo mami no soy, pero si que estoy en el saco de las titas. Y no me quiero ni imaginar la cara de alucinación que haría mi sobrino si viera que uno de sus dibujos, por arte de magia se convirtiera en un fantástico muñeco 3D idéntico al que él ha dibujado. 

Si, si, el artista de este blog que os hablo, se dedica a convertir en objetos 3D los dibujos de los niños, y la verdad es que lo hace súper bien!

Y como idea para regalar, evidentemente que es fantástica.

El blog se dice Child's Own Studio, yo os dejo con algunas de las fotografías que tiene colgadas a su blog, pero si entráis encontraréis una pila.
















.mOntse.!

1 comentari:

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis