Páginas

dimecres, 5 de desembre del 2012

CALENDARI D'ADVENT: dia 5. Pastís Pol Nord













Per aquestes dates, tots estem preparant-nos pels dies de nadal, que si les compres, els regals, la decoració de casa, els dinars i els sopars... I les postres! Què farem de postres aquest any per sorprendre als nostres convidats?? Què us sembla un pastís? Aquest el vaig fer a l'Atelier de Hadas y Grumetes, com ja sabeu la Joana sempre té magnífiques idees que m'encanten! ^^ Aquest cop però, no vaig decorar el meu pastís damunt d'un pa de pessic, sinó que ho vaig fer damunt d'un dummie, ja que aquest pastís no me'l menjaré sinó que formarà part de la decoració nadalenca de casa d'aquest any!





.mOntse.!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis