Páginas

dissabte, 22 de desembre del 2012

CALENDARI D'ADVENT: dia 22. Swap



Al voltant de les festes de Nadal acostumem molt a fer-nos regals els uns als altres, entre la família, els amics, als sopars d'empresa... I és molt habitual que es faci l'amic invisible, qui no n'ha fet mai cap!?
Doncs en el món blogueril és realitzen Swaps, un swap és un intercanvi de material entre dues persones. Us explico ben bé com funciona. Un bloger és l'encarregat d'organitzar el swap, proposa una temàtica per l'intercanvi i la gent que hi volgui participar, s'ha de posar en contacte amb aquest, facilitant-li les seves dades. L'amfitrió serà l'encarregat de ser la mà innocent que distribuirà a cada persona perquè tingui una parella per fer el swap. Aquest, pot ser unidireccional, és a dir que la persona a la que regalis sigui la mateixa que et regalarà a tu, o no, que en sigui una altra.
A mi la idea em sembla fantàstica, així que quan vaig veure que La Silla Turquesa organitzava un swap Pre-Navideño, no m'ho vaig pensar i m'hi vaig apuntar. Sempre fa il·lusió regalar i que et ragalin algun detallet.
El tema a regalar-nos era un Kit d'empaquetatge per fer els nostres regals molt més bonics.
El kit podia incloure: etiquetes, paper de regal, cintes de colors, detallets per decorar i el que volguéssim i teniem temps per enviar els nostres regals fins el 15 de desembre. 

Així doncs, jo ja he enviat el meu regalet a la meva companya de swap, l'Ana Belén, que és de Múrcia, i ja l'ha rebut. Espero que li hagi agradat el meu kit per a que pogui empaquetar aquest nadal tots els seus regalets.







I jo també he rebut el meu paquet. me l'ha enviat la Marga des de Madrid! Quina ilusió em va fer quan va venir el carter a portar-me el paquet, em moria de ganes per obrir-lo. Marga, confesso que m'encanta tot! Fins l'últim detallet. Tot, tot, tot. I la idea del polvoron genial, em va fer molta gràcia. Bé, aquí us deixo amb les fotos del kit que em va enviar.







.mOntse.!

4 comentaris:

  1. Però quina monada de coses!!! m'encanta! hi ha mil i un detalls!!! Montse m'hauràs de dir si conèixes alguna botiga real física aquí a Reus, o pels voltants per comprar aquestes moneries! en vaig veure una a Reus molt petiteta, però tenien solament cintes de wasitape, i ja en quedaven poques... i per Tarragona no en conec cap... Mèrci!
    Solament per l'envoltori, ja m'agradaria el regal! fos el que fós!!! es una passada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres doncs en sé cap de botiga per allà Reus, però si me'n assabentu d'alguna t'ho diré! ;)
      És moníssim tot!! M'encanta envolicar regals!! ^^
      Bon Nadal! ^^

      Elimina
  2. Hola Montse,

    Una entrada preciosa. Bones festes.

    Un petò Raquel i Neus

    ResponElimina
  3. Hola Montse, me alegro de que te gustara el kit. Acabo de leer tu última entrada y ya he visto que también está en castellano... bien!!!! Es que así me cuesta mucho menos entenderlo, jajajjajaja. Feliz Navidad, de nuevo y Feliz Año que ya está al llegar !!!!!

    ResponElimina

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis