Páginas

dijous, 11 d’octubre del 2012

Wasabifest + premi

Fa un parell de caps de setmana es va celebrar a Barcelona la Wasabifest organitzada per Kirei i Mitte.
En què va consistir la Wasabifest? Doncs Kirei i Mitte ens van convidar a viure un cap de setmana en el que poder descobrir diferents tècniques manuals japoneses, des de les més tradicionals com les últimes tendències. Tot això acompanyat per exposicions d'artistes japonesos.


Vaig estar mirant l'oferta de cursos que feien i realment tots tenien molt bona pinta i tenien preus promocionals per la Wasabifest. Vaig veure que feien un taller de Deco Sweet a molt bon preu, on podia crear rebosteria en miniatura amb diferents pastes polimèriques que s'assequen a l'aire (sense necessitat de cocció). I com que des de que vaig descobrir aquest blog (entreu-hi, us ho recomano... jo la primera vegada que el vaig veure vaig flipar! I em vaig quedar atrapada durant hores... mirant tot el que havia fet) em moria de ganes de provar a fer alguna cosa per l'estil, no m'hi vaig poder resistir a apuntar-m'hi.


Com podeu veure en un dels cupcakes hi vag col·locar una anella... ara estic pensant que fer-hi si convertir-ho en un penjoll o en un clauer...


El millor del curs... que fas pastissets moníssims i que per sort no te'ls pots menjar... així que la teva línia està assegurada, i pots continuar amb la teva dieta... inconvenient... que al final... després de tant salivar durant el curs... t'entren unes ganes irrefrenables de tancar-te a la cuina i posar-te a fer pastissets de veritat... i això si que és perillós. :P


Mireu quin mural més espectacular va fer l'artista Yoshi Sislay a la paret de Kirei durant la Wasabifest.





Continuem amb els premis. I és que sempre em fa MOLTA il·lusió rebre un premi. I aquesta vegada haig de donar un milió de gràcies a la Laura i la Sandra de Sal i Oli per haver-me atorgat el premi The Versatile Blogger Award. Trobo que són genials aquests premis perquè premien la feina dels blocaires i a més a més els ajuda a promocionar-se.


Redoblament de tambors.... Anem a entregar els premis als 15 blogs mereixedors:



Enhorabona als guanyadors!!



.mOntse.!

11 comentaris:

  1. Merci pel premi em fa molta ilu!!
    Per cert quina enveja el curs de Kirei, no tenia ni idea que en fessin aquí. Saps si en faran més? i on puc trobar info?
    Susanna.

    ResponElimina
    Respostes
    1. De res! T'ho mereixes!
      Doncs entra al web de kirei http://www.kirei.es/home.php i allà tenen la info. Van fen cursets al seu local. Jo els vaig preguntar quan vaig fer aquest curs pels cursets que farien el mes d'octubre i em van dir que ho penjarien... pero encara no ho han penjat... i aqui estic esperant! hehehe Perque m'agradaria fer-ne un altre... ^^
      Un petoneet maca!!

      Elimina
  2. moltes gracieeees montse!!!:D:D:D:D es una mol bona manera de començar el findee!!! un petonàs!!!

    ResponElimina
  3. m'agrada molt la textura d' aquesta pasta!

    ResponElimina

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis