Páginas

dimecres, 31 d’octubre del 2012

Mini galetes de Halloween

Aquesta nit mentre nosaltres celebrem la castanyada, als països anglosaxons es celebra el Halloween.

Des de ja fa un temps la influència anglosaxona s'apodera cada cop més de nosaltres... I l'esperit de Halloween cada cop està més a prop nostre. Però com que ja ho sabem, avui estarem ben previnguts.

Així que aquesta nit anirem amb molt de compte i vigilarem amb els fantasmes que s'amaguen darrere de les portes.


Baixarem totes les persianes, ja que totes les teulades estan plenes de ratpenats, que vigilaran cadascun dels nostres moviments per comunicar-li a la malèfica bruixa del Halloween.


Pels qui sou supersticiosos, si sortiu al carrer, aneu amb compte, és la nit dels gats negres, no us creueu amb un.


Així doncs, si heu fet plans per aquesta castanyada, vigileu també que no us donin carbasses.


La recepta de les galetes i la glaça la podeu consultar aquí.

Bona Castanyada! ^^

.mOntse.!


8 comentaris:

  1. I tant que vigilarem!!
    quines galetes més boniques!!

    ResponElimina
  2. Les galetes t'han quedat molt mones ^^
    Jo també n'he fet per la castanyada... Però no m'han quedat així XD Les galetes i jo no som gaire amigues... M'agrada menjar-les però no fer-les, trobo que són una gran feinada u___u

    En fii :)

    Feliç pont ^^

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que no t'han quedat tan malament! Però la veritat és que sí, que tenen mooolta feinaa! És qüestió d'organitzar-se! ^^
      Petoneeets!

      Elimina
  3. una monada! jo també n'he fet, però encara no els he fet fotos... aquest any vaig tard per tot!!! però t'han quedat monissimes, i els fondos ni t'explico!!! el castell m'encanta! petonets!

    ResponElimina
  4. hehehe Moltes gràcies! Ja he vist les teves i també són geniaaaals! ^^

    ResponElimina
  5. jeje!sempre es pot fer combi castahallowen!

    ResponElimina

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis