Páginas

dijous, 20 de setembre del 2012

GreenGate

Avui us porto una marca que em té enamorada. Coneixeu GreenGate? És una marca danesa que es dedica a la comercialització d'accessoris per a la llar, teles, roba de casa, parament per a la cuina, amb colors i estampats ideals, amb un cert toc nòrdic. Tenen tasses, vaixelles, safates, fonts, draps de cuina, devantals, coixins... En fi, un munt de productes perfectes per fer de la teva casa una llar molt més acollidora, i per sorprendre als teus convidats amb la presentació de les teves receptes. Trobo que també és un regal ideal, bé... a mi m'encantaria... hahahahaha.

Us mostro algunes fotografies amb productes GreenGate que crec de ben segur us encantaran. ^^













Què us ha semblat? Jo m'ho compraria tot! ^^ GreenGate no té botiga al nostre país, però hi ha botigues online on pots comprar part dels seus productes.
En el blog CharHadas trobareu un munt de botigues físiques on podreu anar també a comprar productes GreenGate.

Si voleu veure la nova col·lecció A/W 2012 de GreenGate només cal que cliqueu sobre la següent imatge.





.mOntse.!

6 comentaris:

  1. Si q son una cucadaaa!
    M.ho compraria tot xD pero el Jordi ja em te advertit q en una cuina tan femenina no hi posaria els peus, hahaha

    petons!

    ResponElimina
  2. Si q son una cucadaaa!
    M.ho compraria tot xD pero el Jordi ja em te advertit q en una cuina tan femenina no hi posaria els peus, hahaha

    petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. hahahahaha Aquests homes... (l'Albert diu el mateix... però entre tu i jo... s'acabarien acostumant...) ^^
      Un petonàs! ^^

      Elimina
  3. Quantes preciositats juntes!!!! Vaig a fer una mica el xafarder per la web perquè m'encanta!!!!

    ResponElimina
  4. Nosaltres tenim molts articles de GreenGate des de fa molts anys, ens dediquem a la venda de Cafès,Tes i Xocolates, i ens encanten tots aquests complements en l' ambient de taula, tasses, teteres, culleres, estovalles... tot és preciób. Ens podeu trobar a Inhala, c/Portalet, 9 de Granollers. www.inhala.net. Et felicitem pel teu blog !!!

    ResponElimina

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis