Páginas

dijous, 23 d’agost del 2012

VACANCES!

La entrada d'avui, tot i que és una mica tard... (però es que entre unes coses i les altres, avui no he parat! No he tingut temps de passar-me per aquí abans), es per informar-vos que marxo uns dies de vacanceees!!! Siiii!!! Me'n vaig a fer una ruta pel nord d'Espanya, principalment per Cantàbria i Astúries! Muntanya, platja, poblets encantadors, bon tiberi... ^^ Ja us explicaré les meves aventures a la tornada. També penso anar a passar uns dies a Madrid (he de confessar que hi vaig de shopping, però és un secret! No li digueu a ningú! I menys a l'Albert... Que si s'assabenta no hi voldrà anar... ;D).
Al setembre tornaré a estar per aquí, ja que m'esperen un parell de fires, uns quants cursets...
I un munt de idees noves per ensenyar-vos!
Potser durant les vacances cau alguna entrada si tinc temps, ja que el portàtil ve de vacances amb mi... Siiii, ja ho sé! Les vacances són per desconnectar, però es que estic fent un curs online de tres setmanes que em té super motivada i creativa... De què és??? A la tornada us ho explico amb tot luxe de detalls i us ensenyo les meves creacions!


Fins al setembre!

Molts petons

.mOntse.!

4 comentaris:

  1. I per cert, no se d'on treus aquets dibuixets... però m'encanten!!! les teves il·lustracions!!!

    ResponElimina
  2. Hola guapa!!! tienes un premio en mi blog!!!un beso
    http://www.verycookies.com/2012/09/premio-primavera.html

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aaaaahhhh!!! No me lo puedo creer!!! Que ilusión!!! Mi primer premio!!! Me encanta me encanta me encantaaaa!!!! :P Miiiil gracias!!! Un besazo!!!! ^^

      Elimina

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis