Páginas

divendres, 20 de juliol del 2012

Arròs amb verduretes

Avui us porto una recepta sana, feta en un plis plas al microones amb l'olla Ogya de Lékué.
He partit de la recepta que em van donar en el curs aquell de cuina sana que vaig fer... us enrecordeu? I que jo mateixa vaig poder tastar en el seu dia. A l'hora de posar-me a fer l'arròs, no tenia tots els ingredients de la recepta, però bé són tot verduretes... així que podeu anar innovant com vaig fer jo.



INGREDIENTS:
1 tasseta d'arròs: 55g (a la recepta posava basmati, però a casa no en tenia, així que vaig fer servir arròs bomba).
2 tassetes d'aigua (132ml).
1/2 pastanaga.
1/4 ceba.
1/2 carbassó.
bròcoli (n'hi vaig posar a ull).
1/2 dau de caldo (opcional: jo li vaig posar).
1 cullerada d'oli d'oliva.
julivert
1 cullerada de salsa de soja.



ELABORACIÓ:
Col·loquem l'arròs a l'estoig de vapor.
Afegim les verduretes netes i trossejades i el julivert, les ruixem amb oli i distribuïm la pastilla de caldo a trossets.
Incorporem l'aigua, tapem i cuinem al microones a 650-800W durant 8-10 minuts fins que l'arròs estigui a punt.
Ruixem amb salsa de soja abans de menjar.


Buon appétit!



.mOntse.!


1 comentari:

Aquest blog creix gràcies als vostres comentaris, així que anima't i deixa el teu.
Este blog crece gracias a vuestros comentarios, así que anímate y deja el tuyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis